Szukam pracy biurowej. MAGISTER ADMINISTRACJI z doświadczeniem w biurze
Data dodania: 2012-01-10
Jestem młodą dziewczyną po studiach wyższych.
Posiadam dwuletnie doświadczenie w biurze jako sekretarka oraz sekretarz szkoły. Biegle posługuję się pakietem Microsoft Office (Word, Exell),Open Office, Adobe Photoshop, Internet. Jestem odpowiedzialna i dyspozycyjna, szybko nabywam nowe umiejętności. Cechuje mnie lojalność, profesjonalizm, dokładność oraz systematyczność. Czynne prawo jazdy kat. B. Podejmę pracę jako pracownik biurowy, asystentka, sekretarka lub recepcjonistka, pomoc księgowej. Cechuje mnie wysoka kultura osobista oraz nienaganna aparycja. Nie posiadam nałogów.
Tytuł zawodowy: Magister Administracji.
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego,
Specjalizacja: Administracja bezpieczeństwa, porządku publicznego oraz administracja w sądownictwie;
Umiejętności:
• Pełna obsługa kancelaryjna sekretariatu;
• Obsługa oraz koordynacja biura;
• Prace księgowo kadrowe, wystawianie faktur;
• Edycja oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów;
• Ścisła współpraca z pracownikami biura oraz udzielanie im niezbędnego wsparcia w obowiązkach;
• Prowadzenie księgi ewidencji uczniów;
• Obsługa interesantów, udzielanie informacji ;
• Rozliczanie rachunków i prowadzenie ich ewidencji;
• Edycja oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów;
• Prowadzenie dokumentacji szkoły (teczek akt osobowych);
• Sporządzanie danych wyjściowych do list płac pracowników szkoły;
• Obsługa urządzeń biurowych: telefon, ksero, faks, poczta e-mail;
• Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji,
• Koordynacja przepływu poczty z instytucji, urzędów;
• Znajomość zasad funkcjonowania biura (obieg dokumentów, korespondencji);
• Umiejętność obsługi klienta oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy;
• Obsługa urządzeń biurowych oraz kasy fiskalnej;
• Umiejętności interpersonalne, umiejętność efektywnej rozmowy z klientem, bezpośredniej obsługi klienta;
• Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność prowadzenia kalendarza oraz harmonogramów spraw;
• Umiejętność redagowania pism, dokumentów, przygotowywania prezentacji;
• Umiejętność pracy w zespole;
• Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy;
Obsługa komputera:
Windows, Microsoft Office, Open Office, (Microsoft Word, Microsoft Exell), Adobe Photoshop, Internet, e-mail.- w stopniu zaawansowanym;
Inne kwalifikacje:
• Lojalność, zorganizowanie, dyspozycyjność;
• Profesjonalizm, dokładność oraz systematyczność;
• Pracowitość oraz wytrwałe dążenie do wyznaczonych celów;
• Szybkość i dokładność działania, komunikatywność, przedsiębiorczość;
• Zdolność logicznego myślenia, operatywność, punktualność;
• Gotowość do samodzielnej i stałej nauki, łatwość nawiązywania kontaktów;
• Zapał, kreatywność oraz zaangażowanie w wykonywana pracę;
• Otwartość, samodzielność, optymizm;
• Wysoka kultura osobista oraz nienaganna aparycja;
Odbyte kursy:
• Obecnie kursy językowe.
• Wykwalifikowany pracownik kadrowo –biurowy- 2011 r.;
•Prawo jazdy: kategoria „B” 2005.
Interesuję mnie praca jako: pomoc biurowa, pracownik biurowy, pracownik recepcji, pracownik sekretariatu, referent;
Tel. 792-896-080
[email protected]
Kontakt
Tel. 792-896-080
[email protected]
loading...